COLLA LA PERDIU

COLLA LA PERDIU

dimarts, 15 de juny del 2010

LA PERDIU A GORMANDIA EL DIA 24 DE JULIOL



Ja que el impresentable de Ximet no li apetix crear un entrà per a explicar com esta l'asunt dels gormandos, ja la cree jo. Al final s'ha canviat la data al dissabte 24 de Juliol, el que ens permetrà poder organitzar-ho tot millor i que puguen vidre tots.

Ara tenim mes d'un mes per a organitzar-ho tot, no quedeu en res per a eixe dia i a vore si podem ser la maxima gent possible per a montar una bona festa.

2 comentaris:

  1. Avis important (o no): Durant aquesta semana m'han de confirmar si per eixe cap de setmana tinc despedida o no. Encara no se si tinc qeu anar ni quin dia es. De totes formes crec que es per la nit i podre estar per el mati fins fer el dinar. En breu sabre la fecha concreta i vos dire. Adeu perdius.

    ResponElimina
  2. Ara que m'han dit que Arguinyano cobra 5 milions d'euros per temporad! i tu no vols eixir en la tele i que et fitxen, perquè tens desped?

    Va que segur que t'agarren en una tele famosa com telesafor!

    ResponElimina